Ja lite allt möjligt

Hej bloggen idag var jag med hanna & jennyfer & Helen vi var i centrum och kollade litte sen vi åkte hem och började bråka som fan. Så nu är vi inte längre vänner och hon är inte med i min blogg. Men efter ett tag så var vi med Marie och Josse nu sitter jag hemma och gör inget. I morgon ska vi vara med dom och ta en fika någon stans vi får se vart det blir någon stans där vi fikar.Snart börjar skolan i gen JIPPI vad kul med skolan säger vi. Men nu tlyssnar jag på Justin Bieber. Men jag älaskar inte han lika mycket som jag gjorde för utt. Jag älskar One Direction de är bar bäst. Asså inga kan vara bätre en One Direction och Justin Bieber. Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0